Garantija & Preču atdošana

Garantija

  1. Sēžammaisiem tiek piemērota 12 mēnešu garantija no sēžammaisa iegādes datuma. Garantija neattiecas uz mehāniskiem bojājumiem, kas radušies nepareizas izstrādājuma lietošanas rezultātā.
  1. Garantija attiecas uz preču kvalitātes nepilnībām, kas radušās Pārdevēja vainas dēļ.
  1. Garantija attiecas uz visām Preču sastāvdaļām un komponentiem, izņemot sēžammaisu pildījumu (granulas), t. i., granulu saplakšanu (granulu saplakšana ir dabisks process; ar laiku sēžammaisa pildījumu nāksies papildināt).
  2.  
  3. Dabiska Preces nolietošanās vai īpašību izmaiņas netiek uzskatītas par kvalitātes nepilnībām.
  4.  
  5. Garantijas apkalpošana netiek piemērota gadījumos, kad prece tiek nepareizi lietota vai bojāta pircēja vainas dēļ.
  6.  
  7. Garantija darbojas tikai gadījumos, kad tiek uzrādīti šādi pirkuma dokumenti: PVN rēķins / pirkuma čeks / preču pieņemšanas-nodošanas akts.
  8.  
  9. Saglabājiet šos pirkuma dokumentus līdz garantijas termiņa beigām.
  10.  
  11. Pircējam pēc sēžammaisa saņemšanas tas ir jāizsaiņo, respektīvi, to nedrīkst glabāt slēgtā iepakojumā. Transportēšanas laikā temperatūras svārstību dēļ sēžammaiss var kļūt mitrs, tāpēc ir svarīgi to izsaiņot.


Atgriešana

Ja pircējs vēlas atgriezt preces, ir jāievēro šādi noteikumi:

  1. Saskaņā ar likumdošanu Pircējam ir tiesības piegādātās preces atgriezt 14 dienu laikā no to piegādes dienas. Preces, kuras Pircējam nepatīk pēc formas, lieluma, krāsas, modeļa vai komplektācijas (izņemot likumdošanā noteiktos izņēmumus) tiek mainītas un pieņemtas no pircēja 14 dienu laikā no preču piegādes dienas. Prece(-es) tiek atgriezta(-as) uz Pircēja rēķina.
  2.  
  3. Apmainīt preces pret citām vai tās atgriezt var tikai gadījumos, ja preces nav bijušas izmantotas, nav sasmērētas un bojātas.
  4.  
  5. Informēt par to Pārdevēju, rakstot uz e-pasta adresi info@puskupusku.lv un norādot, kādas preces tika iegādātas.
  6.  
  7. Pircējam ir pienākums nekavējoties informēt Pārdevēju, ja sūtījums piegādāts bojātā iepakojumā, ja sūtījumā ir preces, kuras Pircējs nav pasūtījis, vai arī to skaits ir nepareizs. Pārdevējs apņemas par saviem līdzekļiem apmainīt nekvalitatīvo preci pret kvalitatīvu preci vai atgriezt par preci samaksāto naudu. Ja ir saņemta nekvalitatīva prece, pārdevējs pats apmaksā kurjerpasta pakalpojumus, lai paņemtu preci, un atmaksā Pircēja samaksāto naudu par iegādāto preci.
  8.  
  9. Ja Pircējs preci(-es) atgriež ar kurjerpasta starpniecību, viņam ir pienākums vispirms nofotografēt vai ieskanēt preču pieņemšanas-nodošanas aktu, faktūrrēķinu, pirkuma kvīti.
  10.  
  11. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs nav ievērojis Noteikumos atrunāto preču atgriešanas kārtību.
  12.  
  13. Ja tiek atgrieztas NEKVALITATĪVAS preces, Pircējam ir pienākums norādīt sūtītāja adresi (UAB PUPT, Savanorių pr. 176, Vilnius, LT – 03154, Lietuva) un atbilstoši iepakot preci, lai sūtīšanas laikā tā netiktu bojāta. Pārdevējs neuzņemas atbildību par sūtījumiem, kas ir neatbilstoši iepakoti, ar nepareizi norādītu adresi, kā arī ja sūtījumi sūtīšanas laikā ir pazaudēti vai sabojāti.
  14.  
  15. Ja pircējs atsakās no kvalitatīvas preces, nauda par sniegtajiem papildu pakalpojumiem (piegāde mājās, mēbeļu montāža) netiek atgriezta.
  16.  
  17. Pircējs nevar atgriezt preces gadījumos, kad tiek slēgts individuāls līgums, kad tiek pirktas individualizētas, specializētas preces (piem., nestandarta izmēri, izšuvums un/vai apdruka uz sēžammaisa u. tml.). Detalizēta informācija info@puskupusku.lv


Pusku pusku © 2018 All rights reserved.

e-solution - mik.lt