B.U.J
Cenu, rēķinu jautājumi
Kādi dati ir nepieciešami rēķinam?
Ja esat PVN maksātājs: Uzņēmuma nosaukums, reģistrācijas numurs, PVN maksātāja numurs, adrese. Ja neesat PVN maksātājs: Uzņēmuma nosaukums, reģistrācijas numurs, PVN numura vietā rakstiet mīnusu " - ", adrese.
Vai Jūsu preču cenas ir ar PVN?
Jā, visas preču cenas mūsu interneta veikalā ir norādītas ar PVN.
Ko darīt, ja preces aprakstā neatradu informāciju kas man interesē?
Rakstiet mums e-pastu uz info@puskupusku.lv un mēs Jums atbildēsim vienas darba dienas laikā.
Vai ir iespējams vienoties par cenu?
Saviem klientiem vienmēr cenšamies piedāvāt labāko cenu, tomēr, ja vēlaties pirkt vairāk kā 10 gab., rakstiet mums uz [email protected] un mēs Jums piedāvāsim labāko iespējamo cenu Jums nepieciešamajam daudzumam.
Vai preces var iegādāties uzņēmums? Vai jūs izrakstāt rēķinus?
Tieši tā, preces var iegādāties gan Latvijā reģistrēti uzņēmumi, gan arī citu valstu uzņēmumi.
Piegādes jautājumi
Vai ir iespējams preces paņemt pašiem?
Latvijā pašiem preces saņemt nav iespējams. Tās tiks sūtītas ar DPD kurjerdienestu uz Jūsu norādīto adresi.
Vai varat piegādāt sēžammaisus uz ciematiem vai laukiem?
Preces piegādājam ar DPD kurjeru darba dienās uz jebkuru vietu Latvijā.
Vai ir iespēja aplūkot vēlamos sēžammaisus? Jums ir savs veikals?
Latvijā „Pusku pusku“ sēžammaisus iespējams aplūkot mūsu partneru veikalos: https://www.puskupusku.lv/tirdzniecibas-vietas Partneru veikalos „Pušku pušku“ sēžammaisu izvēle ir ievērojami mazāka nekā https://www.puskupusku.lv/ interneta veikalā.
Garantija, atgriež jautājumus
Vai Jūsu precēm ir garantija?
Visām Puskupusku.lv pārdodamām precēm ir tādas pašas garantijas kā pērkot parastos veikalos. Plašāku informāciju par garantijām varēsiet atrast šeit: https://www.puskupusku.lv/garantija-atgriesana
Vai samainīsiet sēžammaisu, ja veco salabot nav iespējams?
Ja šēžammaisa garantijas laiks vēl nav beidzies, mēs to samainīsim vai atgriezīsim naudas līdzekļus.
Citi jautājumi
Kāds ir administrācijas darba laiks?
Pušku pušku klientu apkalpošanas darba laiks: I - V 09:00 - 17:00, VI - VII nestrādājam.
Kad pasūtījumu sāk izpildīt?
Ja pasūtījuma apmaksu veicat izmantojot internetbankas sistēmu, pasūtījumu sākam izpildīt pēc maksājuma saņemšanas uz mūsu bankas kontu. Parasti pasūtījuma apstiprināšana ilgst ne ilgāk kā 1 darba dienu.
Kad Jūs saņemat manu pasūtījumu?
Jūsu pasūtījumu saņemam, uzreiz kā nospiežat pogu "PIRKT", solī "Pircēja informācija".
Vai ir iespējams aizpildīt sēžammaisu?
Sēžammaisi ir izveidoti tā, lai tos iepildīt ar granulām būtu īpaši viegli. Vienkārši atveriet iekšējā maisa rāvējslēdzēju, iepildiet to ar granulām un izbaudiet jauno sēžammaisa formu! Granulas ir iepakotas 100 L un 200 L iepakojumos un ir gatavi nosūtīšanai jau 1 darba dienas laikā pēc apmaksas. Aplūkojiet kā iepildīt sēžammaisus: www.youtube.com/watch?v=qSnFHcy906w
Vai varu atcelt savu pasūtījumu?
Jā, jūs varat atcelt pasūtījumu zvanot mums uz telefonu +371 27 598 502 vai rakstot epastu uz [email protected]
Vai varu pasūtīt logotipu uz sēžammaisa?
Jā, visu informāciju kā izšūt vai izprintēt logotipu uz sēžammaisa atradīsiet šeit: https://www.puskupusku.lv/reklamas-sezammaisi-uznemumiem , saistībā ar logotipiem uz sēžammaisiem rakstiet uz [email protected]
Vai varu iznomāt sēžammaisu?
Jā, visu informāciju par nomu atradīsiet šeit: https://www.puskupusku.lv/noma Par sēžammaisu nomu pasākumiem rakstiet uz e-pastu [email protected]